Ystad

Lotta tvingar mig in till Ystad. Nä, skämt och sido :) Det är bättre än att sitta framför datorn hela dagen. Jag tror inte att Mille och Vanilla avlider om jag är borta ett par timmar :)

Jag skrev ju ett mail till min logoped inatt och jag fick svar idag :D Jag ska dit den 15:e och bland annat prata med henne om Speecheasy:n. Hon vill säkert också att jag ska gå till en psykolog eller nåt, och tala ut om hur min stamning påverkar mig. Och om psykologen tycker att jag mår tillräckligt dålig, så kanske jag kan få den lilla manicken :p Det är säkert så.

Nu har jag duschat och sminkat mig, nu är håret kvar :P Det blev mjukiskläder idag, jag pallar inget annat . Jag är ju trots allt förkyld.
Ciao!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Förstår det,mysigt med en utflykt

2008-11-26 @ 20:02:24
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0