AAAAAAAH!

Jag har ett dilemma.. eller hur man nu ska kalla det..
Jag ska jobba imorron, men frågan är hur fan jag ska komma dit. För så här är fallet; Antinge kommer jag två timmar för tidigt eller en halvtimme för sent om jag tar tåget (och att komma försent är inte acceptabelt hos min chef, eller det är ingen chef som älskar det precis). Mamma ska ha bilen imorron, Tessan kan inte låna ut sin, jag får inte tag på lotta så jag kan inte fråga henne. Jag vågar verkligen inte köra med fyrhjulingen heller, inte så långt.. Dessutom är det såå jäävla kallt och tänk om det blåser? Jag hade trillar av lixom. Plus att det går inga bussar som passar heller.
Jag blir så trött av att tänka på det. Go natt !

Jag: Vad ska jag ha en minimus till? Jag tycker om min stora mus.
Jag och Tessan snacka om data-musar :P

PROBLEMET LÖST! Tessan kör för mig :D TACK TACK TACK TACK! <3<3<3

Kommentarer
Postat av: Ida Björck

svar: hhahaha, kanske dags att vi lär oss nationalsången då+ ;D

2008-10-29 @ 09:21:20
URL: http://idahbjork.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0