Äntligen hemma :D

Ja, som sagt, äntligen hemma.. Det har varit en heldag kan man säga :) Vi kom egentligen hem vid sju, men sen bestämde vi oss för att köra till McDonalds i alla fall ;) he he..

Här kommer lite bilder under dagens händelser :)


Kan ni se mamma i solglasögonen? ;)

Mamma kör för fort, oj oj ;)

När vi har kommit fram till Ikea, rökepaus ! Det är en himla konstig pose jag gör, plus att jag blundar :S



Så klart blev det mat direkt när vi kom dit :D Såå gott. Jag åt kassler med ratatouille, pommes och berniesås.


Jag och Therese hitta världens största glödlampa (tror vi) Den hade man inte velat få uppstoppad i gumpen! :P ha ha!

Så klart efter nåna timmar så blev vi lite fika sugna också :)


Efter en vääldigt god fika som bestod av morotskaka och jordgubbste så begav vi oss till den roligare avdelningen :) Som vi då hittade mest grejer :) Det blev ju faktiskt bara små grejer.. Det enda stora grejen var mammas tavla :P ha ha..


Som sagt, bara små grejer :)

Sen var det slut för oss :) På vägen ut köpte vi dricka och lite chips .
Vi körde till mammas hemtrafkter också. Nämnligen Rosengård! Ja ja, du vet, hon vara blatte :P Det var jätte kul och se vart hon har växt upp någonstans, vart hon gick i skolan och så. Mamma blev så sugen på glass, så vi var tvugna att stanna till på McDonald där också.. Jag tror inte att vi såg en enda svensk där :P ha ha! Rosengård består idag bara av utlänska människor.. Sen inspektera vi en ung flicka som antagligen höll på med dumheter :/ Det var hemskt att se, men ganska intressant.. Alltså att se hur världen egentligen är.


Detta köpte jag; En vatten skål till Izzi, doftljus, två ljushållare (tänkte jag kunde ha dom i jul), och så enkla fotoramar som jag ska klä själv och sätta in bilder på Izzi :) Ha ha! Jag glömde fota mina växter. Jag köpte två växter också, sånadär små för 5kronor stycket :p

Ja, nu ska jag göra mig iordning för sängen :)

Kommentarer
Postat av: patruska

ahh ni e så snygga i din familj :D

2008-10-03 @ 11:03:25

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0