Chailatte, ljuvligt.

Detta blir det sista inlägget för ikväll.
Imorron blir det jobb, och jag ska gå in mina nya skor. För jag prövade dom nu ikväll och då kände jag hur det spände i benet. För tre år sen ungefär så blev jag påkörd av en moped när jag skulle gå över gatan, och naturligtvis bröt jag ankelbenet eller vad det nu heter.. Och det har inte blivit bra sen dess.. Jag är mer stelare i den foten, så därför måste jag öva mig på att gå i dessa 7cm höga klackarna :P Jag har aldrig haft så höga klackar .


Kort och gott inlägg :) Nu ska jag lägga mig. Go natt !


Kommentarer
Postat av: jenilita

aj det måste gjort svin ont!! stackars dej!!! är dom blåmärkena kvar ifrån olyckan?? eller e bilden gammal? hoppas det blir bättre. tiden läker det flesta sår:) hoppas allt e bra kram

2008-10-28 @ 00:03:28
URL: http://www.blonditamedfotboja.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0