Doktorn?

Nu har jag vaknat upp ur min skönhetssömn, jag blev helt slut av att vara hos oma :P Så klart hade hon med sig massa gott från Österrike, jag hade hoppats på den där goda korven, men det var mest bara choklad, vilken också är super gott :D Och så klart blev det häxmagi också :P ha ha, nej mamma bara spådde hur många barn vi skulle få, man tar en guldring och hänger den med nånting, och så håller man den still över någonannans handled, om den gör cirklar så blir det en flicka, och om den gungar fram och tillbaka så blir det en pojke :) Mamma spådde på Tessans mage, och det visa en flicka, så vi får hoppas på det :D Jag skulle få en flicka och pojke , min kusin Fredrik skulle få fem barn :P

Några bilder från oma.:

En del som hon hade med sig hem.


Älskade oma, med lotta :)


Mamma, farbror conny, lotta.




Kissarna ligger och myser på min stol.

Det blir nog doktorn på fredag om inte detta blir bättre. Jag har ooont ! Det blir nämnligen Ikea imorron :D he he.. hur ska jag klara det? Jag klara knappt tre timmar uppe hos mormor :P hehe. Jag fundera på att ta med mig citodon, men så jätte ont har jag inte :) he he.. plus att mina underbara exem har kommit fram också.. Så jävla tråkigt, dom är så jävla äckliga !
Och hur ska jag klara av lördagens festligheter om jag fortfarande har ont i halsen?! Jag vill ju till Öja ! :/

Så vad händer nu? jag funderar på att ta mig en kopp te och en ibumetin, sen gå och lägga mig.

Tack för de fina kommentarerna jag får :)

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Amen ÖRK!!!! hur jävla tjock e inte jag då???? shiiiiiiiiiit.... Blir ju för fan bara tjockare o tjockare...!!!! AAAAhhhhhh,....Ser rent svullen ut juu...asg..

2008-10-01 @ 21:33:27
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Lottiiizz

Jag snodde dina bilder bettan ;) Men jag länkade till din blogg ifrån min som tack ;P thihi!!

2008-10-01 @ 22:36:40
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Mimmi

ha en bra kväll =) Och kolla gärna min blogg =)

2008-10-01 @ 22:41:57
URL: http://mimmislifeinwords.blogg.se/
Postat av: Lottiiizz

SLUTA!! Klart vi ska till ÖJA :D Efter några drinkar så kommer du inte att gnälla mer ;) Då är det party som gäller!! mohahha!! Du kan ta igen dig sen på söndag!! hehe!!

2008-10-01 @ 22:53:30
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Lottiiizz

Nä, men sluta :( Snart blir jag ledsen på dig! Vill ju verkligen till Öja på lördag!! bhuhu!! Klart att du inte ska jobba!

2008-10-01 @ 23:00:29
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0