Ett till bara :)

Jag kunde inte låta bli att skriva ett till och lägga ut lite bilder :) Men jag väntar ändå på att mamma eller pappa ska bli klar så att nån av dom kan köra in mig till Lotta :)


Kvällens outfit, och jag satsade på svart :)
*Tunika från Unos kläder
* Leggings från ellos
* Pumps från skopunkten



Det som åker ner i väskan:
- nycklar
- tändare
- cigaretter
- kondomer (mycket bra att ha, ungdomar!)
- tuggummi
- Penna (fall man skulle få någons telefon nummer)
- Läppglans, hårsnudd och nagelfil.


Detta åker ner i magen sen ;) Mums! Lite vin och cider.

Nu måste jag verkligen åka till Lotta, jag är sylten !!

Kommentarer
Postat av: Linda

ja, hon e cool!

2008-10-04 @ 20:04:44
URL: http://ndail.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0