Fika.

Tessan kommer alldeles strax hem med lite bullar som vi ska fika på :) Mums!
Usch, jag ville verkligen gå upp tidigt idag.. Jag satte klockan på nio, jag vaknade då och kände mig pigg i huvet, men jag var jättte trött i kroppen. Tråkigt men sant..Ajja, när jag gick upp så gick jag ut en runda med Izzi, det är så himla härligt :) Men jag kan inte gå för långa runder med henne, för hon är ju trots allt dräktig :) Jag skulle jätte gärna ha en valp efter Izzi, men om jag känner Izzi rätt, så ska det bara vara hon. Lixom, hon är väldigt svartsjuk av sig.. Tro det eller ej, men det är så ! Det får nog bli ett barnbarn när Izzi har.. usch, nej hon kommer leva för alltid :D
Nu ska jag förbereda för fikan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0