Glad ! :D



När jag skickade till Anna innan och sa att jag ville ha min lön, så frågade hon om jag ville jobba imorron och på torsdag. OF COURSE ! :D Så glad jag blir. Lite pengar till, ja tack.

Klockan är bara två.. Jag är inte så van att gå upp så "tidigt", så när jag var inne i tomelilla innan och träffade på Tessan så blev jag så förvånad att klockan inte var så mycket. Jag har varit vaken sen klockan nio, så jag börjar faktiskt bli lite trött. Men jag ska hålla mig vaken :D Jag ska jobba imorron så då måste jag vara pigg och alert.

Nu tänkte jag gå ut med Izzi, sen kommer Tessan ut med fika. Och jag måste fan tvätta! AAH!

Kommentarer
Postat av: jenilita

härlig bild där!!

2008-10-14 @ 19:01:35
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: KLara

Fin blogg du har! sov gott :)

2008-10-14 @ 21:35:27
URL: http://klaras10.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0