Jag vill inte klaga, men för fan, klipp dig och skaffa ett jobb !

Seriöst så trodde jag att det var söndag idag.. När jag kom in på Ica för att köpa vaniljvisp så satt min tjejkompis i kassan, och så säger hon "Din syster är lite partysugen idag" Och så tänkte jag "Är hon yr eller? Det är ju söndag" Men det var ju jag som är yr ! :D HAHA!
Så vad gör jag hemma på en lördag? Jag har inga kompisar helt enkelt. he he, nej jag har en del kompisar, men det blir party nästa helg, så jag sparar mig till det :) Det är faktiskt rätt skönt att vara hemma nån helg. Men jag kom tänka på att jag festa inte förra helgen, vad skönt. Alkoholfri i minst tvåveckor :)


Inte världens bästa bild, men fotografen var full.. Eller hur Sanne? ;)

Nästa helg är det ju Halloween om någon har missat det :) Och då menas det med Spöknatta på Tingvalla. Det är lite standard att åka dit, även om jag bara har varit där en gång. Det är ju roligt att klä ut sig och vara full samtidigt :D ha ha! Men detta året har jag en hel outfit ! Förra året hade jag bara djävulshorn och svans, dessutom och sån där djävulsgavel som försvann i bilen på väg till Tingvalla :P Så det ska bli roligt att klä ut sig rejällt detta året :)
En negativ sak i det hela, och det är att jag börjar få ont i halsen igen! Vad fan, jag hade ont i halsen för nån vecka sen.. njaa, okej, tre veckor sen kanske.. Jag tror att det är mandlarna. hmm :/

Vad-ska-göras-denna-veckan-lista:
- Åka in till Malmö? Jag vill till skopunkten också! Finns inte det nånstans i Malmö?
- Vattengympa
- Försöka att äta sundigare mat
- Sola
- Köpa alkohol
- Gå till doktorn angående min hals?
- Köpa lite smått och gott som, nagellack, strumpbyxor, smink, lösögonfransar (Lotta, gissa vad du ska göra på mig?)
- Åh! Får inte glömma att jag ska jobba, tis och ons :D
- Färga mitt hår.

Det är några av dom tusen sakerna jag har i huvet :P he he..

Nu ska jag krypa ner i sängen och käka lite chips.. Ja nästa vecka blir det hårdbantning ju !

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Man ska inte hårdbanta!!! Det e det värsta du nånsin kan göra... Man ska succesivt lägga om sin kost o träna..INTE hårdbanta!! Stackars kropp säger jag bara...Det kommer inte att hålla.. dem kilona du går ner under din hårdbantning,OM du går ner nåt,kommer du att gå upp lika snabbt igen,just efersom du har hårdbantat.. o jag säger bara som det är..jag säger det inte för att vara elak.. =( Ja 15 dagar kvar bara för fan!!=/.. 2 veckor då alltså..=) Men förhoppningsvis inte längre än så... men vissa går ju över 2 veckor o då e det 4 veckor kvar...=(Puss

2008-10-25 @ 22:58:20
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: patruska

skopunkten finns där vid jägersro center eller vad fan det heter, ja det hjälpte nog inte så mycket. annars har du det vid novalund

2008-10-25 @ 23:31:29
Postat av: jenilita

naww heheh tack ja dom e som mina små söner:) Din vovve e ju med jätte jätte söt:) HMMmm har ätit för mycket chips o kanle bullar ja måste träna.. men jag ska börja efter helgen,, jag måste hehe för ja säger varje helg att ja ska börja på måndag men det blir inte av.. Man kan ju inte börja på en söndag eller onsdag hehe kram

2008-10-26 @ 00:45:08
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: L o t t i i i z z

Ja, skopunkten finns i malmö.. men jag kommer aldrig ihåg var :S ?! Men vi kan ju köra till Nova Lund när vi ändå är ute o kör..



hehe ;) Ska du komma hit innan o göra dig iordning då? FAN jag har inte iheller festat på 2 veckor... kryss i taket!! haha!

2008-10-26 @ 10:04:17
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0