Minipizza

Jag tänkte snart förbereda maten, jag är så himla hungrig. Och minipizzorna tar ju inte alls lång tid heller.

Jag prövade min halloween dräkt innnan, jag har för små bröst! Jag fyllde inte ut den :P ha ha! Ajja, jag får kanske låna lottas inlägg? ;) he he..

Det blir fest hos TH ialla fall. Först skulle hon ha fest, sen inte. Så vi skulle till en annan, och så skulle hon ha fest, och den andra festen blev också inställd, så vi hamna hos th iallafall :D Som det kan bli ibland. Och jag fick gå in på systemet idag igen, för Sanne skulle ha sprit. Lilla gumman är ju inte 20år än :P

Åh, jag ska nog käka lite vindruvor :) mums !

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Ja, det får vi hoppas på :) Hihi, jasså det gamla vanliga bekymret med för små bröst.. :P Lycka till med maten!

2008-10-31 @ 16:50:22
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: Anonym

hAHAHAH Vad ska du klä ut dig till?

2008-10-31 @ 18:29:27
URL: http://thedevilwears.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0