Regn och regn.

Vet ni hur jag började min bakfylle-dag med? Gå ut en runda med Izzi i detta fula regnväder. Fråga mig inte varför jag gjorde det , men jag gjorde det i alla fall :)

Som sagt, det blev foto-kalas för mig och lotta igår :P Och så klart så skulle dom lägga upp alla bilderna.. Även om vi får förfärliga ut :P Och vi får väl se på måndag om vi kom med i Ystad Allehanda ;)

 
Jag och lottski hemma hos lottski :P. Skåål!


Jag, lotta, chrille och hennes tjejkompis :)


Ingen av våra bilder blev bra tyckte jag :P Absolut inte den bilden som det är bara jag och lotta, jag ser ut som en knäckehäxa :P  Så jag vill inte ens lägga ut den. Alla fall, här är jag ,lotta, svenne och hans kompis.. Svenne tigger smisk ;) mohaha!

Nu ska jag ta någonting och äta.. Jag är sylten !!!


Kommentarer
Postat av: Lottiiizz

haha, jag blev ju inte bra på några av dem bilderna som du la upp ;P hahahah!! Jag tyckte den blev jätte fin på bara oss två =)

2008-10-05 @ 13:41:51
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: jag håller med :)

2008-10-05 @ 15:44:55
URL: http://amirakrouti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0