Sex, drugs and rock n roll!

Ja, fy fan! Det blir det ikväll! Eller hur lotta? ;) Jag är på G !
Sitter här med turban på huvet, har precis duschat och smörjt in mig.. Snart dax för att sminka sig. Det kanske blir extensions ikväll, om Lottas passar mig ;) Det vore kul att testa . Tänkte ta med kameran till lotta, men längre kommer den inte.. Vill faktiskt inte ta med den till öja, fall man skulle slarva bort den eller nåt.
Innan jag gick och duschade så tittade jag på filmen Radio, den är så himla bra ! Ni måste se den.
Som sagt, ska gå och sminka mig nu.. blir kanske en uppdatering hos lotta. Annars hörs vi imororn gullungar ;) Ciao!


Turban på huvet och total osminkad.. Sexig eller hur? ;) ha ha!

Kommentarer
Postat av: NIKKI

tack sötis

2008-10-04 @ 18:44:13
URL: http://niczue.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0