Sista för ikväll.

Jag är ganska nervös för att jobba imorron. Jag har inte varit där på mer än tre veckor, det är ju samma rutiner. Så jag behöver inte vara orolig för något. Just nu så kan jag faktiskt jobba när som, varje dag om det skulle vara så.. Jag har inget som jag är bunden till nu, ja förutom halloween, men ärligt så skulle jag kunna skita i det också om jag skulle jobba då. I need the money :)

Nåja, jag tänkte att jag skulle nanna nu. Det blir inte en jätte tidig morgon, jag börjar inte förrän klockan tolv. Men jag vill sova ut alla fall :)

Hoppas att ni har haft en trevlig dag alla fall :) Berätta gärna om den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0