Sista för ikväll.. troligtvis.

Jag bad min kära syster att ringa och väcka mig imorron bitti klockan nio, för jag klarar tydligen inte själv att stiga upp så tidigt... och så kom hon med förslaget att jag skulle baka bröd till henne. min bröd är såå goda :D haha!

Seriöst, får jag inga jobb för att jag stammar eller?! Jag har skickat hur många cv som helst, men har bara fått ett få tal svar tillbaka. Och det har varit att platsen redan är tagen. Det är fan moraliskt fel att inte anställa en person bara för att den stammar. Ska alla vi stammare ställa oss i ett hörn och stå där för att ingen vill ha oss? Jag är så jävla trött på det.

Kanske ska välja att vara Au-pairs och vara Nanny i London? Kollade precis på platsbanken och där finns flera jobb där. Känns verkligen som jag vill komma bort ett tag. Men jag vill inte resa ensam, fast jag ska ju söka till skolan i borås.

Jag får sova på saken tror jag :) Nu ska jag alla fall nanna. Göra min gå-lägga-sig-ritual.
Hoppas ni har haft en bra dag ! Go natt !


Kommentarer
Postat av: Anonym

inte för att vara på detta viss men du behöver ju inte nämna i din ansökan att du stammar. dessutom är det ingen som får jobb nu för tiden

2008-10-14 @ 00:38:08
Postat av: patruska

ja just det, det vara bara lilla jag som skrev

2008-10-14 @ 00:38:58

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0