Sista för ikväll.

Sminket är av, ansiktet är skrubbat, tänderna är rensade och borstade.. Jag är redo för sängen :)
Får inte glömma att vi träffade på Camilla, Marie H och Martina på Ikea :) Dessutom svängde Christian (wille, min gamla crush) förbi och hälsade , så det var många kändisar idag. he he.. till o med pappas jobbarkompis..!

Jag trivs inte i mitt rum.. Jo alltså jag har inrett det fint, men det är sååå himla litet och jag får knappt plats ! Pontus som inte alls behöver stor plats har större rum än mig (!) vi är faktiskt två och han är bara en ! Izzi får knappt plats ju :( Det ryktas om att pappa ska göra vid ett av rummen där nere, så förhoppningsvis flyttar pontus ner dit, men det kan ju ta sin lilla tid :) Så när det rummer är klart där nere... ÅH! Jag kom på en suuuuper ide ! Man kan ju slå ner väggen mellan mitt och pontus rum så kommer jag få ett större rum! :D Låter inte det bra? ;) Jävlar vilket stort rum det skulle bli :) Muuums!

Nåja, its never gonna happend så jag kan lika bra sluta drömma :P

Nu är det dax för sängen :) Hörs imorron, God natt ! Ciao.

Kommentarer
Postat av: stina

ja viist e d söta me like

2008-10-02 @ 23:01:21
URL: http://kittygitty.blogg.se/
Postat av: Lottiiizz

Jepp, det har du rätt i ;P It´s never gonna happen!! hehe!

2008-10-02 @ 23:03:14
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: patruska

men skulle ni inte flytta snart?

2008-10-03 @ 11:04:28

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0