Sista?

Nu har jag gjort min gå-lägga-sig-ritual. Druckit en kopp te, gått ut med Izzi, skrubbat ansiktet och borstat tänder.. Och nu sitter jag här med mina mukiskläder och halsduken runt halsen. Det konstiga är att min hals är lite svullen fortfarande, men jag har absolut inte ont. Den ute kvällen i lördes var min huskur :P ha ha! Jag rekomenderar den dock inte :)

Jag tittade på Design: Simon & Tomas , som vanligt var dom roliga och helt fabolous :) Rummen som dom gjorde om, I Fucking want it ! ha ha!
Sen blev det Matakuten. Det var lite sorligt och se hur barnens mat är i skolan. Inte vill jag att mina barn ska äta sån skräpmat!

Jag har funderat lite på hur jag ska göra med mitt framtida rum, som jag eventuellt får. Om jag bor hemma så länge :P haha! Det är ett rätt avlångt rum, alltså ganska stort. Men det ska bli roligt att hålla på med, om det inträffar :) Jag är så himla trött på mitt lilla rum som man inte kan göra nåt nytt med. Jag ska alla fall bränna upp bokhyllan som jag har. ha ha!

okej. nu är det nog dax för mig att lägga sig i sängen. Kanske rent av fortsätter med den där boken som aldrig tar slut? :P ha ha!


Kommentarer
Postat av: Linda

okej, jo tänkte det.

Va heter hon? hur gammal? :)

2008-10-06 @ 23:09:22
URL: http://ndail.blogg.se/
Postat av: Bea

haha ja visst var den ;) härlig bild...

vad händer i morgon?

2008-10-07 @ 02:57:46
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Bea

jadu, vad händer i veckan. Ska in till D.C, göra nytt ID, träna, skola och lite smått :) dudå?

2008-10-07 @ 03:14:42
URL: http://beaa.blogg.se/
Postat av: Tezzan

Sjysst... det var den du fick av oss... håller med om att den inte e jätte bra alls.. fast det var inte den svarta iheller..asg... Tyvärr blir det ju så när bokhyllor får flytta några ggr till slut så pallar dem inte mer..=) Fan vad kul om du nu får det rummet som Pontus har...tycker inte att det är rättvist att du ska ha det lilla rummet.. För det första så e du äldre än honom o för det andra så sitter han bara i en jävla hörna o utnyttjar inte resten av rummet,mer än till att slänga sin äckliga tvätt o gud vet vad på... nej jag tycker att du ska få ta över det helst igår o det har jag faktiskt tyckt läääänge...!! Puss

2008-10-07 @ 09:54:27
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Bea

aa jag bor i usa, så ska in till D.C :) allt bra?

2008-10-07 @ 16:25:03
URL: http://beaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0