Skorna är förhäxade.

Jag fick lida för att jag köpte skorna igår. 
Efter jobbet körde jag till Bo Ohlsson för jag skulle köpa lite hårfärg, kalasbyxor och lite annat. När jag kommer till kassan och ska betala funkar inte kortet ! Helvete, inga pengar kvar. Och min handling kostade 200kr . Så jag fick köra ner till minuten och där kolla jag att jag hade 100kr, och så kunde jag inte övertrassera kontot! Jag körde till Tessan som bor i byn, men hon var inte hemma. Så jag fick köra hem och hämta pengar ! Jooobigt ! Man får lida för sina synder..

Jag blir så glad :) Det blir jobb imorron och på torsdag :) YEAH! money money money, its so funny!


Kommentarer
Postat av: jenilita

oj va nerjobbat men fick du köpt det till sist då? kram

2008-10-28 @ 16:50:12
URL: http://www.blonditamedfotboja.se
Postat av: L o t t i i i z z

Hörde att du inte skulle med på vattengympan idag ;) Svikare!

2008-10-28 @ 18:09:33
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Anonym

hej fin blogg du har :)

hur fixar man sådan bakgrund o bilder o så?

kram hanna

2008-10-28 @ 18:11:31
Postat av: Linda

S: Haha, jo det kan man! För folk kommer från halva Sverige för att handla där också. Boan är bara lite mindre.. Tänk efter, billiga kläder och billigt allt! HAHA! Sådetså! Fast Ullared har större utval. TÄNK EFTER NU KVINNA!



Btw så kom jag att tänka på dig när jag körde genom Lunnarp idag. HAHA. Varför vet jag inte. Såg skylten och kom att tänka på dig, ta den som en komplimang ;P



Btw (igen...) såg du hur mycket folk det var på Boan idag? :O WHAT WAS THAT ABOUT? :O

2008-10-28 @ 18:54:51
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Linda

S: HAHA. Jo men Boan har alltid slut på min storlek. Så alla i Tomelilla måste vara feta som berg ;D Skojar :)



Jag var där vid ett och jag fick köa hela vägen bort till ljusen när jag skulle betala..



Jaa, den är skitkul. Lite rasistisk med asbra :)



Telenorsnubben med glasögon stod bakom mig när jag handlade. Han stod i samma kö som mig och skulle köpa EN 50 cl cocacolaflaska. HAHA. Det tyckte jag var roligt ;P



Jag brukar gå in på affären och säga je ne sais pas parle suedois (eller hur det nu stavas..) med värsta franskbrytningen så låter dom mig vara. HAHA

2008-10-28 @ 19:09:32
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Linda

S: Alltså är det jag som vart och shoppat dårå ;P HAHAHAHAHA! Jag går ju inte vattengympa som du liksom ;P Alltså är jag tjockis ;P Det är jag i vilket fall som helst :)



Hahaha, sjukt vad två timmar kan göra ;P



Min variant är bättre ;P

2008-10-28 @ 19:31:37
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: Kim Persson

Gillar om det du skrev! Roligt att se en del schyssta saker och inte bara det generella sakerna som man kan läsa om typ alltid. ;)


Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0