Trött på tomma ord.

Jag är ingen robot, jag har också känslor.

Imorron är det Tomelilla marknad. Gissa vem som ska gå där med alla tanterna? Pauline :) ha ha! Med Mamma Tant, Tessan Tant och Bebis Tant, kanske också Lotta Tant ? :P



Min himmalaugad pytt i panna blev ju supergod :D mums! Det gick bra att koka potatisenn samma dag.. Annars brukar man ju ta överlämnad potatis som man har haft dagen innan :) men som sagt, detta gick bra också .


Nu ska jag gå och ha lite jag-tid med mig själv.. fotvård, lotion, kanske ett fotbad.. synd att jag inte har ansiktsmask.. Damn! och ingen avokado heller, är potatis bra för huden tro? ha ha!


Kommentarer
Postat av: Linda

S: HAHA. Jag vettefan. Jag tror det är en ganska stor skillnad..



Nääe, det finns ingen medicin för det. Hela min kropp svullnar upp och blir helt äcklig med blåsor när jag badar i klor. Så jag törs inte chansa ;P



Min mamma har ett marknadsstånd i Tomelilla. Ser du ett marknadsstånd med broderier så är det min mami. Bara så du vet ;P

2008-10-22 @ 19:21:15
URL: http://liiiiinda89.blogg.se/
Postat av: L o t t i i i z z

Jag gissar på tant tesett.. för jag ska nämligen jobba ;) Så blir ingen marknad för mig.

2008-10-22 @ 20:09:03
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Pamela

Jag läser din med ;)

2008-10-22 @ 21:17:18
URL: http://pamzing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0