Trött som ett helt ålderdomshem.

Ändå gjorde vi nästan inte ett skit på jobbet, och jag är så jävla trött.. Kanske därför?
Fan att jag inte har pengar, får min lön imorron. Jag som tänkte köpa lite alkohol idag, för man vet ju inte hur mycket det finns på systemet några dagar innan halloween :P he he.. Kanske är rent slutsålt? Och på tal om det, så måste man nog också köpa förköp till tingavalla. Annars kommer man kanske inte in och plus att det är billigare så :) Och det är Happy Hour mellan 2230-2300, 30kr för allt i baren.. Driiinkar! Jadå :D Om det nu blir att vi åker in då.

Annars är allt som vanligt. Jag har mitt lilla rum med min stora säng, och en bokhylla som ska brännas på bål. :P
Nu ska jag läsa lite bloggar, sen vet jag inte :D


Vi är fan snygga som fan ! :D (Tessan och jag för några år sen)

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

Sluta?! Vi ska väl inte dit då :S Då har man för fan knappt hunnit i dricka upp det man har köpt :S Jag har inte pengar till att spendera en massa där inne.

2008-10-29 @ 19:54:35
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Tezzan

HA HA HA HA AH.... fyy för vad fula vi är...asg... fast ändå inte för just då var vi sviiiiiin snygga... ha ha ha=)Puss

2008-11-03 @ 10:49:35
URL: http://www.tezzan82.webbblogg.se

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0