Vilken dag.

Jag vaknade klockan nio, döpigg! plus mensvärken, men jag ville somna om för att värken skulle gå bort. Men jag kunde inte somna, så vid halv tio masade jag mig upp. Vid tolv tiden körde jag och lotta in till Malmö. När vi kom in till Malmö så skulle vi hitta till Stortorget, lycka till! vi körde fel, och vi körde på busslinjen, ha ha!
Väl parkerad och inne på Buttericks, kunde vi inte hitta Lottas dräkt som hon tänkte köpa. Tills jag såg den gömd :D ha ha! Så glad hon blev :) Efter det så stannade vi till på Espresso House och tog en chailatte, guuud såå gott ! Mycket bättre än Snuggles chaite :S

Vi snirklade ut från Malmö Stad och körde mot Lund, och vi hittade fan ta mig till lund. Men vi körde nog en liten omväg, via Staffanstorp. Men det gör inget :) ha ha! På Nova Lund åt vi deras goda bakadpotatis med skinkröra. Och jag köpte ett par skor, lösögonfransar och mascara. :)


.. 449kr på Din sko :D Love at first sight!

Konversationen i bilen på väg till lund, på tal om mensvärk.
Jag: - Det är lättare att vara kille.
Lotta: Ibland ja, men jag tycker om att vara tjej,
Jag: Man skulle vara bög, så är man både kille och för det mesta feminin.
Lotta: Ja, men jag tycker om klänningar och skor.
Jag: Det är klart, du kan bli transa då!

Kommentarer
Postat av: L o t t i i i z z

hahhah!! Vilka konversationer vi har asså ;P hahaha!!

2008-10-27 @ 21:25:27
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Sofia K

Hihi! Jag kan också bli transa :P

2008-10-28 @ 15:24:06
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0