Aj aj !

Brännmärket som jag fick häromdagen när jag bakade har övergått till ett sår nu. Och så klart ska jag stöta vid allt med det också ! Det gör ju sviiin ont !

Var inne med mamma i Tomelilla, hon var på Rehab. Jag körde och solade faktiskt, skoja inte hur skönt det var ! Sen såg jag ut som en neger när jag kom ut :P ha ha! Jag solade med hotpants, så det kommer ju se snyggt ut :P Men shiit, alla muskler bara slappna av, av värmen. Lätt att jag ska göra detta en gång i veckan. :)
Sen körde jag till boan och köpte hundväskan. Hände inte så mycke där alla fall. Telenor var inte där, jag tycker synd om dom att de ska ha såna jobbiga jobb.
Efter det körde jag tillbaka till Rehab och väntade på mamma. Och sen körde vi och handlade lite kvällsmat :) Det blir faktiskt fisk idag för en gång skull. Vi är jätte dåliga på att äta fisk, vilket är dumt.
Nu ska jag gå och laga mat :) Ciao!


Kommentarer
Postat av: Sofia K

Hihi! Fiskpinnar :)

2008-09-18 @ 22:24:56
URL: http://sofiakpa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0