At home.

Ja, inte riktigt hemma, men hemma hos Tessan :)
Det blev ingen träff med kusinen idag. Hon var väldigt trött, eftersom hon är gravid och det förstår jag :)
Men det blev alla fall fika med Lotta på Bullen & Bönan. Jag tog en baguette med kycklingcurryröra med en varm choklad. Såå gott ! Så det blev en stund där och vi satt och pratade om världsproblemen (våra problem alltså, ha ha!)
Efter det så blev det en runda på Bo Ohlsson, det blev lite shopping, fast den dyraste grejen blev till Izzi ;)


Tänkte bara flasha lite med Tessans dator med min blogg ;) ha ha!


Väskan som jag köpte till Izzi, kostade bara 99kr. Jag skippade tröjan som jag tänkte köpa bara för att jag skulle kunna köpa denna. Jag har länge letat efter en sådan, så fanns den på Bo Ohlsson :)


Och så blev det batterier och nån skruppgrej till ansiktet. Clean deeper heter den.


Vanilla skulle Självklart sätta sig i väskan, den hunden älskar att vara i korgar och väskor. Och så klart fota jag precis när hon gäspar, så gullig hon ser ut. Som en liten gremling :P

Så vad händer nu? Jag är grymt trött, så jag ska slänga mig i soffan tänkte jag. Tessan och Jocce kommer snart hem. Jag kanske ska köra ner och köpa nåt att äta? Lite hungrig börjar jag faktiskt bli :P
Hörs sen ! Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0