Åter igen.

Ja, jag får väl berättade lite mer om gårdagen än vad jag gjorde inatt. Jävlar, jag var berusad.. Men ändå inget stavfel :P Och jag satt en kvart och skrev det inlägget :P Det gick inte fort.
Alla fall, jag kom till Benny vid halv åtta tiden (bjudningen var klockan sex, men det är påtok förtidigt) Vi var ungefär fem-sju stycken, men vi hade trevligt :) Vid halv tolv åkte vi till valla.. Där var knappt folk när vi kom dit.
Kvällen var ju trevlig, blev fotade också, så jag får se om man kom med :) Men där var inte mycket folk.. massa sliskiga typer som ville se flickor strippa.. No no, dessutom blev jag uppraggad av en utlänning, för det första han kunde inte dansa (jag tror inte att man kan kalla det dans) och inte sjunga. Jävlar var det skårra i öronen :P ha ha! Som tur kom Benny till min räddning . TACK!
Den manliga strippan, herre gud ! HEEELL NOO! Okeej, inte världens snyggaste. Men han var mini! Beställ en längre strippa nästa gång :P
Klockan blev halv tre, och det var tid att gå och ta jackorna. Ärligt så visste jag inte riktigt hur jag skulle komma hem, jag visste att Tony och emma kunde köra mig.. Men jag hitta dom inte, som tur hittade Marre, så hon körde mig hem :D

Idag har här varit folk och tittat på huset. Det var en polskifamilj, sonen var snygg ;) muums! Dom kom hit klockan elva och jag fick gå upp klockan tio för att kunna plocka undan och snygga till lite.. Men jag vaknade redan klockan nio och kunde inte somna om. Fy fan va allt snurrade :P Jävlar.. Jag mår inte hallonsaft idag kan man säga.
Och så blir det kalas för Pontus idag. Bara för familjen :) Tur är väl det, hade inte pallat om släkten hade kommit hit :p

Herre gud, jag drack Jägermeister igår ! UUUURK! :p ha ha!

bilden hade kommit in :D

Jag och Kickan. Fan va jag är glansig :/ inte bra. Det var inte världens bästa bild heller.


Maniga strippan, och Martina fick sitta i stolen ;)


Den kvinnliga strippan, fast jag tror att dom var fler.. men men..

Kommentarer
Postat av: Tezzan

Det verkar som att du hade en trevlig kväll o det e ju bra.. sen baksmällan e ju tyvärr en biverkning..ti hi.. men huvudsaken att man ahr kul o trevligt..=)

Puss o kram

2008-09-07 @ 22:14:27
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Benny

Vadå "benny" räddade dig? Jag stod och as garrvade vid sidan om "ahahahah" Såg ju grymt roligt ut. Han var ju så på G :P

2008-09-08 @ 18:46:19

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0