Bekännelse

Jag måste faktiskt erkänna att jag gillade den nya juryn i Idol 2008.
Anders Bagge, Julia Bagge (dom två har varit gifta) och Andreas Carlsson.
Jag tycker att Andreas (till höger) är en typiskt Swartling faktiskt. Men dom verkar helsköna alla tre.
Också vill jag tillägga att Peter Jidhe är tråkig! Jag vill ha tillbaka Carolina Gynning och Carina Berg!



Jag vill så gääääärna ha mobilen ! Det kliar så i fingrarna! Jag har nästan pengar till den, så jag får vänta lite till bara. Jag trodde den fanns i guld också, så jag skickade till Lotta och sa att den fanns i guld också. Men sen titta jag lite till, så var det inte den modellen :( Sorry ! Oooops :P

Vad händer annars? Jag är ledig imorron, så jag funderar om jag ska ordna pontus födelsedagspresent. Han fyller nämnlingen år på fredag,. Skulle inte förvåna mig om chefen ringer imorron förmiddag och frågar om jag kan jobba ändå. Jag vill ju inte säga nej egentligen, men om han har sagt att jag är ledig så är jag ju det :) he he..

Vill också tilllägga att jag har fått fler läsare, ni är inte många, men jag är otroligt glad för er ändå :D Ni är ungefär 20-25 stycken, som egentligen är rätt många eftersom jag bara har bloggat sen Mars. Men jag tycker det är jätte roligt att folk läser min blogg överhuvudtaget :D Och ni får jätte gärna lämna en kommentar, var inte blyga. :p

Vet ni vad jag ska göra imorron? STÄDA ! Det behövs verkligen . Det ligger dammråtter lite överallt här tycker jag. Skulle behöva tvätta upp lite i min garderob, där ligger kläder överallt. :P

Ser du lotta att jag har fixat text under min profilbild? ;) he he..

Nu ska jag faktiskt gå och lägga mig.. jag är inte trött, men jag är väldigt seg. Jag ska faktiskt titta på nyheterna nu och bli mer allmänbildad :P ha ha! Sen ska jag läsa min bok, som jag inte har gjort :)
Gonatt och Ciao!

Kommentarer
Postat av: Susse

hmm ska försöka förklara ! :D först, på youtube när man ser en video så i högra hörnet så står det "embed" och sedan under det <object width="425">....... det står inte på alla videor men nästan! så du kopierar hela den texten och sedan när du skriver inlägg på bloggen så bredvid den lilla rutan med bild på ett träd där man trycker när man ska ladda upp bilder i inlägget, finns en ruta som heter html. där kompierar du in den texten från youtube. hoppas du fattar :D

2008-09-04 @ 00:04:10
URL: http://moonwaalk.blogg.se/
Postat av: Lotta

Nu är det din tur att visa mig hur man gör ;P thihi!! Ja, jag gillade oxå nya juryn, tyckte dem va fräcka!! Och Andreas Carlsson va ju nästan lite snygg :) haha!!

2008-09-04 @ 10:22:17
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0