Borås?



Elna var här på besök. Det blev lite snack om att börja skolan igen. Fast denna gången utanför Skånes gränser ! Hon hade hittat en jätte bra modedesign skola i Borås och var jätte sugen att söka dit. Naturligtvis inte själv, hon ville dra med mig :) Jag är jätte sugen, för jag vill ju verkligen utveckla mig. Men jag är lite orolig för mina betyg, dom är inte jätte bra :/ Men men, skolan verkar jätte bra. Så fort Elna hade gett sig iväg så satte jag mig framför datorn och sökte på deras hemsida. Man får åka på studieresor till Paris och titta på mässor och sånt. Låter ju trés bra :D
Jag vill ju verkligen göra nåt mer i livet, och bli en kläddesigner är ju min dröm :) Men det skrämmer mig att skolan är i borås, jag är ju så himla hemmasjuk :P Men det var ju inte så sjukt långt som jag trodde :P Jag har ringat in var Borås är.. Och jag bor ju längst ner i skåne, mellan Ystad och Simrishamn. Nåja, om man verkligen vill nåt så går det :)



Kommentarer
Postat av: Sofia K

Hihi, jag har också funderat på borås, gör egentligen det än men jag har så svårt att bestämma mig för vad jag vill.. Vad är det för ras på hunden du har i headern?

2008-09-29 @ 17:35:15
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Jag bor i Borås :) Vi ahr e himla mysig stad att erbjuda :)

2008-09-29 @ 18:54:15
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/
Postat av: Dress Like a Princess

Det tror jag!! :)

2008-09-29 @ 19:13:28
URL: http://dresslikeaprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0