Cider och kioskmat.

Tänkte att jag skulle skriva ett litet inlägg innan jag gör mig iordning. Tydligen ska vi redan köra till Kristianstad vid fem tiden. Drygt, lite för tidigt, men men :) Det är egentligen bra, för då får jag mer tid med Becka eftersom jag ska åka igen vid elva. :( Eftersom jag ska jobba imorron. Kunde jag inte jobbat idag istället?! eller inte förrän på måndag ? :P Det hade ju varit bäst.

Och nu till nästa i-landproblem, vad ska jag ha på mig? Tänkte ha min Gina Tricot tunika med leggings, men inte helt säker. Jag palla inte ha jeans på mig idag, det hade jag igår :P Plus att jag ska åka buss i nästan en och halv timme när jag ska hem. Inte så bekvämt att sitta med jeans då. Hmm, förresten, hur fan ska jag ta mig från Simrishamn? Sista tåget går vid tolv, och jag är där vid ett. Fuck också !


Nåja, nu ska jag duscha. Hörs snart igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0