Come closer.

Jag har varit seg hela dagen. Bara inte mamma har smittat mig med hennes förkyldning.
Katten har kissat på mina kläder, och hunden (inte min då) har kräkt på mina sängkläder, så jag håller på att tvätta nu för fulla muggar, och mina kläder fick jag tvätta en gång till, för dom stank fortfarande piss.. Sååå trevligt, inte !
Det blir jobb imorron, så jag ska alldeles strax gå och duscha och förbereda mig för sängen. Ja, klockan är bara halv åtta. Men jag tänkte ta en lång varm dusch :) Det börjar bli kyligt ute, så då är det skönt med en varm dusch.



Denna låten bara älskar jag. Jag går och sjunger på den för jämnan. Jag lyssnade alltid på den när jag var på väg hem från Stockholm. *snyft*

Jag kanske slänger in ett inlägg innan jag går och lägger mig :)
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0