Det knullar i munnen.

Som min syster brukar säga när hon tycker nånting är gott :P Jag fick mat på jobbet, det var så himla gott ! det var fläskfile med murkelsås och stektpotatis. Jag visste inte vart jag skulle bli av :p ha ha!
Så klart hade vi skit kul på jobbet :) Ann-louise var överlycklig när jag kom, för ingen av karlarna kunde diska :P haha! Och Anna var på damphumör, eller flumhumör . Härligt :)
Efter jobbet så blev jag så sugen på chips, så jag svängde om till Filmgiganten i Tomelilla.
Det blir jobb imorron också, klockan elva. Så jag ska lägga mig i sängen och mumsa i mig några chips sen ska jag sova :)
Hej så länge ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0