You got poop on your face.

Jag tittar på sex and the city :p he he.. Dom sänder fortfarande serien på Norska Tv3 :) YEAAAH!
Det var sååå skönt med ett fotbad. Herre guuud :D
Jag har också ändrat profilbilden, som ni kanske ser. Jag var så himla trött på att vara blond på bilden, och så ändrade lotta bilden lite så att den blev fräckare . Tack :D Hon är en jävel på foton och shit :P
Jag fick precis höra att det spelas in en Transformers TVÅA! :D Jag bara älskade ettan! Jag asgarvade när Megatron kom i liv och skrek ut  "I am Megatron!!" HAHA! Mitt ex bara kollade skumt på mig och log, vi var och kollade på den på en biograf, typ vi två och fem till :P ha ha!
Nej nu måste jag nog nanna.. Jag har tänt lite värmeljus här i mitt rum, så det är supermysigt :D


Vilken tööönt jag är :P ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0