En eftermiddag med Veronicka.

Jag hämtade upp Veronicka på stationen och begav oss till Expert för jakt efter en mobil. Där hittade vi en billig mobil till henne som hon köpte. Efter det så körde vi till Boan, hittade något jag gillade.. Dessutom köpte jag fel paket av ögonbrynsfärg. Så när jag skulle färga det idag så blev det inget.. Nåja, my mistake. När vi var klara där så ringde vi till vår moster/faster Becka och frågade om hon ville fika med oss på Bullen & Bönan, men hon var inte påklädd eller nånting, så vi bestämde oss för att köra till henne istället och fika där. Så vi gick in på Ica och köpte med oss ett gott bröd och en smarrig kaka. :) Becka fick stå för kaffet ;) Lite snick och snack där uppe blev det, och mycket skratt . Vi tre är sååå roliga :D ha ha!





Så går det när man snorkameran och tar en snabb bild på sig ;) ha ha!


Dett flög ner i korgen på boan, ett paket med hundra värmeljus, två söta koppar med guld öron, en minikalender, och fel paket av ögonbrynsfärg :)

nu ska jag gå och bada Izzi, sen ska jag göra mig iordning och köra till Sanne :) hi hi.


Kommentarer
Postat av: Lottiiizz

What?! Har Oma köpt nya soffor :D ?

2008-09-27 @ 12:08:42
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Lottiiizz

Haha ;P Tänkte väl! Dem sofforna har hon ju haft en hel evighet!

2008-09-27 @ 13:08:54
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: emma

söta muggar :)

2008-09-27 @ 18:41:10
URL: http://ppuss.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0