En promenad.


Bilden är inte tagen idag.

Jag tog en liten promenad med Izzi igen, jag får ju passa på medans jag kan. Hon är troligtvis dräktig.
Hon är så duktig när hon går utan koppel. Går brevid mig hela tiden, max en meter ifrån. Dock har jag henne inte löst på "stora vägen" Jag litar inte på bilarna..

Snart ska jag gå och göra mig iordning för sängen. Tänkte att jag skulle gå upp tidigt imorron och städa. Det behövs igen :) Jag tycker att jag städar varje vecka, men jag stökar upp lika snabbt igen :P ha ha! Men jag tänkte faktiskt ta en grovstädning. Damma, dammsuga, torka golvet. Jag har ju två rum jag ska städa. iiiii.. Plus att jag måste hitta den jävla lappen som jag har skrivit upp mina jobbetider :P Den är väldigt bra att ha.

Nu ska jag gå skrubba ansiktet, och lite sånt. Sen blir det sängen med boken :) Jag har inte läst klart den än! AAAH!
God natt på er sötnosar !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0