En sådan dag.



Efter fem minuter i sängen så beslöt jag mig för att gå en runda med Izzi, snacka om att jag har dålig kondition. Efter halva Lunnarp (som inte är stort) blev jag anfådd och fick ont i benen. Schiesse alltså!
På tal om schiesse! Min oma kommer snart hem :D Om en vecka ungefär! *wiiiiie*

Så vad händer nu? Jag har ingen aning faktiskt. Jag är ganska trött, men ändå rastlös. Jag ska lägga mig tidigt tänkte jag, så att jag kommer upp i tid imorron. Stiga upp klockan fyra och baka bröd? haha! Hell no!
För den delen så ska jag gå till Svenska Foder och söka jobb där imorron, ha ha ! :P Pinsamt egentligen, men fan, I need the fucking money :D
Och så har jag gett upp lite på mobilen. Jag ska inte antränga mig så mycket på att skaffa den. Men gud va jag vill ha den ! Men grejen är pengar, sånt ska man ju också ha för att kunna köpa grejer. Så länge jag jobbar där jag är nu, så kommer det inte bli på ett bra tag tror jag. Jag ska se om jag kan få nåt jobb på bonde-stället :P Dessutom är det krypgång dit, det är typ bara tvärs över vägen :) Skit bra.

Kommentarer
Postat av: Carol

kära snäckan, vad fan ska du med en ny mobil till :) lägg pengarna på något roligt leverne istället! :) puss

2008-09-21 @ 18:34:04
Postat av: sandra

sv: men gud det är ju hemskt ju :S jag blir så arg när jag hör sånt där!

2008-09-21 @ 19:32:41
URL: http://cherryskull88.blogg.se/
Postat av: Lotta

Jag håller med Carol :D Nu ska det ut o partajas!!

2008-09-21 @ 20:26:44
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Tezzan

Du e duktig gumman!! Håller fullständigt med dig angående ditt senaste inlägg om mobilen o jobb o så... Livet e som en brustablett,det löser sig...asg... Puss

2008-09-21 @ 20:41:55
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Carol

pengar kan man lägga på roligare saker.. som t.ex MÅNDAGSKLUBB... Nu e det dags för rödvin.. Mohahah... o kanske etage--- wanna come? puss

2008-09-22 @ 20:41:27

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0