Ett inlägg igen :)

Jag trodde inte att det skulle ta så snabbt :P he he..

Okej, Dagens Händelse :)

Lotta kom hem med bullar och fick syn på mitt nyfärgade hår. Det var inget happy face :P haha! Alltså själva färgen är ju okej, men det var utväxten som såg förjävlig ut. Så hon erbjöd sig att färga utväxten till mig :D Så jag körde in till Bo Ohlsson och köpte en färg..


Jag ville inte vara med på bild, för jag var helt totalt osminkad.. Så jag kände inte för det :)




Vi kom på att vi hade inget att lägga färgen i eftersom den var i en sån tub, så jag gjorde en skål av folie :D Plus att vi använde en brödborste som pensel :P Gick hur bra som helst.


Denn färgen använde jag. Ljus guldbrun.


Och så här blev det :D Jag ska ta en bild framifrån när jag har fixat mig lite :) Jag är sååå nöjd :D

Dessutom skulle jag ringa till chefen idag, och så svarade Anna. Hon berättade att chefen var på akuten med hans höft eller vad det nu var, och troligtvis ska han opereras. Stackarn :/

Kommentarer
Postat av: Lotta

Fan va håret blev snyggt :D (Men det är ju inte så konstigt ;) Jag som färgat det till dig ju!!) thihi!! Hoppas att du blev nöjd :D thihi!!

2008-09-10 @ 18:22:18
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0