Ful vana.

Nu kan jag inte sova igen, vad är det med mig?! Det är för att jag inte jobbar, och sover lite längre om mornarna. Jag skyller detta på min chef. Han är dessutom dum, nu när jag inte har jobbat, vem har då fått göra mina sysslor? Jo, anna! Hur jävla schysst är det?! Vad är det med gubben egentligen?
Jag har legat och tänkt nu igen. Denna gången på utbildningen, om jag kommer in, om Linn också kommer in, ska vi samåka? Tänk om inte linn blir uttagen, måste jag då skaffa boende i helsingborg eftersom jag inte har råd att pendla själv? Finns där nånstans jag kan bo isåfall.. Jag leker lite med tankarna helt enkelt :)
Nu ska jag gå och kissa, sen ska jag försöka sova igen.

Kommentarer
Postat av: Tezzan

HA HA HA HA HA...skyller på chefen...ja du den var bra... he he he... Man kan ju faktiskt gå upp i tid fast att man inte jobbar...;) he he he he... Pööööööss...

2008-09-12 @ 15:31:44
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0