Full rulle igen

Ja, då har man varit igång sen klockan nio idag igen. Skönt ändå :)

Jag var på arbetsförmedlingen och skrev in mig igen. Så går det när man slarvar med breven :P Och så frågade jag om lastbilskörkort, men dom hade inga skolor just förtillfället. Skit också.

Sen ringde jag till kusinen och fråga när vi skulle träffas, men hon kunde inte förrän ikväll. Sen var jag så rastlös så jag körde faktiskt till min gamla skola och hälsade på (gymnasiet). Jag snackade lite med "maudamor"(mattant, fast på ren tomelillska :P) sen gick jag runt och sa hej till alla lärarna. Så klart blev det kisses and hugs av Hebbe, just looove him ! :D Dessutom har dom skaffat en stylistlinje. Så roligt det hade varit och gå det :) Dom hade gjort om bilsports lokaler, så det blev jätte fint och stort där . Mysigt! Sen blev det lite lunch på skolan också med några lärare, hi hi. Kokt höna med ris och currysås. Mums ;P

Jag tycker det är väldigt tråkigt att folk ska förstöra med att berätta vem som vann Top Model 10. Min syster Chanette har skrivit det i sin blogg, kunde ju inte undvika att läsa det. Och så berätta Lotta det för hon hade kollat det på youtube. TRÅKISAR! :P


Jag vet vem som vinner.. men jag tänker inte skriva ut det ;)


Nu ska jag köra till Lotta, för vi ska ta en fika. Blir det Tomelilla eller Ystad kanske?
Ciao!


Kommentarer
Postat av: patruska

läser också hennes blogg , tycker det är jätte tråkigt när folk avslöjar, det är bara på ren jävulskap annars kunde dom hålla det för sig själv eller varna innan dom skriver ut det. som sagt jätte tråkigt alla år har jag vetat vem vinnar kommer att tbli för folk skriver ut det på diverse ställen

2008-09-17 @ 15:21:33

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0