Hemkomst.

Oma kommer hem från Österrike imorgon ! Hon har varit borta i två lååånga månader :/ Gud vad jag har saknat henne.

Från vänster: Kusin Alexander, Syster Tessan, Moster Rebecka och Oma Eva :D Min mormor är cool! :D

Åååh, jag kan inte sluta tänka på skolan, hur det kommer vara där, kommer jag in? och så vidare..
I vår ska dom ha öppet hus, lätt att jag och Elna ska upp dit då och titta :) Det är sååå spännande ! Jag vill ju verkligen göra nånting åt min dröm som kläddesigner :) Behöver bara en spark i baken :P

Ikväll är det Idol, så då sitter jag fastklistrad framför tvn med en kopp te och poppisar :D

Kommentarer
Postat av: Sofia K

Vad kul :) Jag vill också designa men jag vet inte om jag vågar satsa på bara det..

Skorna är från thailand, de kostade löjliga 70 kronor :P

Riktigt söt var hunden :)

2008-09-29 @ 19:24:31
URL: http://sofiakpa.blogg.se/
Postat av: Amir Akrouti

sv: tackar så jättemycket!!

2008-09-29 @ 20:47:00
URL: http://gaybloggen.com
Postat av: pappsen

Klart du ska söka till skolan, om du verkligen vill!!

2008-09-29 @ 22:53:58

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0