Husmanskost.

Jag älskar att läga husmanskost, det är så himla enkelt. Men visst, jag äälskar också att laga annat rolig mat, jag älskar att göra kyckling redcurry. Det är så himla gott :D
Idag ska jag göra egen potatismos och steka lite fiskpinnar.. Blev väldigt sugen på blomkål, eller brysselkål.. Ska kanske köra en snbb vända till tomelilla och inhandla? Nej, brockolli vill jag ha :D Potatisen står ändå och kokar, så jag hinner nog att köra in. Eller nej... jag ska koka morötter :D



Nu blev jag sugen på att fika .. min kompis snackade om att han fikade idag på Bullen & Bönan idag. Det vill jag också ju !

Kommentarer
Postat av: Mamma:)

Tack för maten gumman =)...det var en jättegod potatismos du gjorde idag...o de extra crispiga fiskpinnarna är ju supergoda!!...gott var det med grönsakerna du gjorde till o remouladsås...jag är fortfarande mätt =)...

...imorgon gör jag potatisplättar på den överblivna mosen ;)

Pusselipuss//mamma

2008-09-08 @ 22:17:59
URL: http://labella66.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0