Jag är aldrig ensam.

Sannignen är så.. även om det hade varit skönt att någongång vara helt ensam. Bara vara med sig själv, inte tänka på att skaffa sig en pojkvän, eller inte ens fundera på det. För en gång skull, skulle jag vilja vara med mig själv, ta hand om mig själv och leva på mitt sätt.

Usch, jag tog aldrig den där duschen. Men det är ingen panik :) Jag är otroligt uttråkad och kelsjuk.. Ändå har jag predikat att jag vill vara med mig själv.. ha ha! Dubbel moral :P Men sanningen är också att jag har varit singel i ett år. Vilken är ganska skönt ifs, men jag har en ettårperiod, sen skaffar jag pojkvän :P ha ha! Nåja. förra året hade jag tre pojkvänner, och detta året; Noll! Så det jämnar ut sig lixom :) ha ha!

Jag har börjat få ont i halsen.. Så nu väntar jag mig en dunderförkyldning eller halsfluss.. jätte roligt inte.


Ha ha! Jag och Gustaf är sååå lika :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0