Jahaa..

Ja, jag kanske tycker synd om mig just nu? vad gör det? Man får tycka synd om sig själv ibland.! Vissa gör det mer än andra ! Tänk på hur ni själva är innan ni börjar hacka på andra!
Dessutom får man vara lite omogen vid min ålder. Tänker i min sitts; Jag har precis gått ut skolan, efter 14år. Jag har precis kommit ut i "vuxen livet" och lämna min tonår bakom mig. Jag kanske inte är redo för att bli vuxen?

Hur som helst, jag orkar inte prata om det. Jag vill helst bara glömma det, men man kan ju inte fly från sina problem, för det är ju fel. Ibland får man det.
Jag låg i min säng och tittade på Looney tunes, och sen blev jag störd.
Jag måste gå till sängs nu alla fall och läsa min Glamour tidning. Jobb imorron ju.
Go natt och Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0