Jobbigt.

Carol om ...:
Hej gumman... Tänkte bara säga att jag saknar dig o tänker på dig och följer din lilla blogg från o med nu:) Puss vännen min.
IP: 79.138.166.214


Det är riktigt jobbigt att vara ifrån min bästaste vän. Hon har skolan och jobb, jag har jobbet. Det finns inte mycke tid att träffas. Men jag tycker att det ska bli ändring på det :D Vi mulatter ska hålla ihop ;) ha ha, remember?


Otroligt gammal bild på mig och Carol, väldigt dålig bild dessutom :P


Denna gjorde Carol till mig för länge sen :) Love you girl!


Jag har gett mig fan på att jag ska gå upp tidigt imorron. Den tiden jag gick upp idag är oacceptabelt, jag börjar faktiskt bli äldre. Och äldre människor är uppe i tid :p ha ha! Men jag har druckit ett glas vin så det ska väl hjälpa mig att sova :) Jag tänkte faktiskt baka något, för jag har inte gjort det på jätte länge och pappa saknar mina goda kakor :D ha ha! Jag tänkte faktiskt göra kanelbullar och kanske nåt bröd.
Imorron kväll ska jag sova hos Tessan och Jocce, för dom ska nämnligen till Göteborg. Jag ska bara sova där över natten och ta hand om hundarna, dom kommer hem på onsdag kväll. Hoppas dom inte tar med datorn ;) ha ha!

Nu ska jag sova.. Börjar redan få huvudvärk minnsan :p
Go natt sweethearts!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0