Klockan tio.

Mamma var så snäll så hon väckte mig klockan tio idag. Kan vara skönt att gå upp i tid och äta frukost, man kan alltid ta en powernäp sen ju :) Min bror däremot är nog lite bakis . haha!
Så vad händer idag? Jag är väldigt sugen på att festa. Antagligen så ska jag inte jobba imorron, så jag vill egentligen festa till det. För jag har köp hem vin och cider :) Synd att Lotta ska till Malmö , annars hade vi kunnat dra ut :/
Jag gick och la mig klockan ett inatt, men jag kunde inte somna förrän två tiden. Jag lät Izzi sova i sängen inatt (hon brukar annars ligga i sin korg) och så tog jag massa söta bilder på henne med min mobil. Dumt egentligen, för jag kan inte överföra dom till datorn :P ha ha!
Nu ska jag nog lägga mig i sängen en stund, känner att en huvudvärk kan nog komma .
Ses sen. Ciao!


Detta är inte från inatt, jag har inte chilirött på väggarna längre :P Och inte den sängen heller . Attans va fula sängkläder :P ha ha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0