get a life?



Jag har helt gett upp Lunarstorm, jag har många gånger tänkt att jag ska avsluta mitt konto där. Men sen vill jag inte bli av med mina dagboksinlägg som jag har.. Det är väldigt många, jag har skrivit sen jag var 13år tror jag. Jag vet inte vart jag ska göra av alla inlägg. Kanske överföra dom på en CD-ROM skiva? Det är ju ändå nåt jag kan titta tillbaka på.

Nu är det nog tid att lägga sig. Tänkte att jag skulle föna håret sen lägga mig i sängen och titta på Sex and The City, jag har fortfarande inte sett filmen ! och jag vill sååå gärna! Jag får be min bror att han skaffar den till mig.
Go natt och Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0