Men va fan?!

Jag visste det, jag kände det på mig igår. BLÄÄÄ!

Jag har varit duktig idag, jag steg upp ur sängen ungefär klockan nio . Vaknade halv nio :) Jag körde in och lämna pontus i skolan, sen körde jag och handlade lite ingredienser. Jag ska baka bröd och kanelbullar :) Mums!
Jag längtar såå till julen. Jag satt och kollade recept på internet och så såg jag några julrecept som jag brukar göra... Jag bakar ju varje jul, det är så himla mysigt :) Förra julen bakade jag vörtbröd, rågkransar, julgodis.. Åååh, jag vill göra det nu :D ha ha!
Ja, jag får väl sätta igång med att baka :)

Kommentarer
Postat av: Lotta

Jaaaa, gör kanelbullar så kommer jag ut o äter upp dem sen :D Tycker jag låter kaaaaanon!

2008-09-16 @ 12:25:15
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0