Mums mums

Jag sitter här och mumsar på mitt goda bröd. MUUUUUMS! :D

Frågan är hur jag ska mig till jobbet idag. Tågen passar ju som en röv i en mugg. Och mamma & pappa ska ha bilen för dom ska på fest. Fast dom skulle faktiskt kunna hinna lämna mig. :) Undrar när jag slutar idag? Anna ska ju inte jobba, jävla tråkmåns :(

Vilket helvete jag hade inatt. Jag hade fruktansvärt ont i mina ben som var lika kalla som is ! Men jag var hel röd och varm i ansiktet. Och jag frös som fan, jag fick gå och ta benvärmare på mig för att värma upp mina ben. Värktablett? Vad är det? Nej, men seriöst tar jag inte det när jag vet att jag har ont för att mina ben har nån frossa :P Då är det bättre att lägga filtar runt bena så att det blir varma. Det gjorde alltid mamma o pappa på mig när jag hade växtvärk som barn.

Nu ska jag fan kolla efter en bil på blocket :p

Kommentarer
Postat av: j

haha, malin är dummer :/ hah men skulle vilja se hennes bilder, tss.



hitta du någon fin bil på blocket då?

2008-09-20 @ 14:04:32
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: J

haha naw , jag har sparat länge till min bil, men jag jag använder upp pengarna på annat sen när de kommit upp i 200 enkronor i en burk liksom, haha ;D

2008-09-20 @ 15:22:54
URL: http://johannaostman.blogg.se/
Postat av: Tezzan

asg... man kan ta en tablett iaf för att lindra, för kroppen har ju ont... värktabletter tar man för att hjälpa kroppen att återgå till det "normala" fortare... så nu vet du det..Puss

2008-09-20 @ 15:33:11
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0