Nattidax.

Ja, nu närmar det sig sängen här faktiskt.
Jag tänkte faktiskt att jag ska köpa ögonbrynsfärg imorron. Mina ögonbryn är så ljusa :S Så jag får måla dom med en penna, vilken är jobbigt.. Ooops, my biggest secret! HAHAHA! Jag hade lätt kunat vara blond med mina ljusa bryn. :P

Gud va min mage är svullen. Ser ut som att jag är gravid för sjutton! HAHAHA!


Detta är jag då för några jular sen.. Ser verkligen ut som att jag är med barn.. Eller kanske bara ätit för mycke mat? ;) ha ha! Njaa, halvsanning och så spände jag ut magen jätte mycke :D Men jag är ganska söt som gravid .. ha ha! Nej, jag kan inte vara det.. Jag är steril... NEJ! Bara skoja, jag har p-stav :p På tal om den, så ska den jävlen snart ut.. i Juni, det kommer jag ihåg, för det var samma dag som min killkompis dog.. Jag fick reda på det precis innan jag skulle in till sköterskan och ta ut den.. Så jag bröt ihop på bädden. R.i.p.

Nu är det tid för sängen tycker jag..God natt och sov så gott !

Kommentarer
Postat av: Lottiiizz

Haha, den bilden kommer jag ihåg!! (det va nämligen jag som agerade fotograf ;) haha) NATTI SISS!

2008-09-25 @ 22:54:41
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/
Postat av: Tezzan

Njaaeeee duktig e jag nog inte på att baka det e år o dar sedan sist... men man kan kanske baka nåt bröd så där som man kan äta... he he he.. förhoppningsvis... jaa jag ska ha det i åtanken att du önskar dig en sån..dem e ju inte dyra!!!...EEEeehhh joooooooooooo...

2008-09-26 @ 08:35:28
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Tezzan

Du trycker ju ut magen... HA HA HA HA HA.. "svullen" inte ens din mage blir så svullen av mat... he he he..

2008-09-26 @ 08:38:44
URL: http://tezzan82.webblogg.se/
Postat av: Tezzan

Du menar såååå...då e det bara att sätta in en ny... lit eung ännu för att skaffa barn... tycker jag iaf... Puss puss

2008-09-26 @ 08:39:55
URL: http://tezzan82.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0