Ont i käken.

Jag har alltid en tendens att spänna mina käkar, alltså bita ihop. Och sen får jag jätte ont, som nu. är det alkoholens fel kanske?
Alla fall, det var en trevlig kväll. Strippan på erotiknatta var så där, kunde varit bättre. Förfesten var trevligt, vi var inte många, men vi hade trevligt :)
Jag är ganska berusad, och det tar evigheter att skriva detta inlägget. Så det är kanske dax för mig attt gå lägga mig och skriva mer imorron? Ja, jag tycker det med. :)
Go natt och Ciao!

ps. nytt rekord, 30 läsare :D

Kommentarer
Postat av: Jonna

Haha okaj =) Godmorgon :)

2008-09-07 @ 09:22:17
URL: http://jth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0