Rågbröd och kanelbullar.

Nu är jag klar med bakandet :) Vi har precis fikat på brödet, kanelbullarna ska vi äta ikväll. Brödet var så gott och familjen tyckte desamma. Jag funderar redan på vad jag ska göra härnäst, men jag tror inte att det blir nåt idag alla fall.


Degen till kanelbullarna, så smidig den är ;)


Nästan precis satt in bröden i ugnen.


Pappa satte upp taklister.


Jag tog en paus och kelade med dräktiga Kickan.


Zarina ville sniffa lite på bullarna.


Zarina och en valp sitter och tittar på när jag bakar.


Jag brände mig också på ugnen. Aj aj!


Färdiga kanelbullar, mums ;)


Brödet.




Nu har jag inte en aning vad jag ska göra.. Hmm, baka igen? Nej, jag orkar faktiskt inte det. Egentligen skulle jag sova hos Tessan och Jocce, men det blev inte så.

Jag är riktigt trött på att alla skaffar sig en partner nu, kanske jag är lite avundsjuk?

Kommentarer
Postat av: Lotta

Mmm, ser gott ut :D

2008-09-16 @ 15:36:06
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0