Red wine.

Jag bestämde mig ju för att gå upp klockan nio.. Jag vaknade då också, men sen tänkte jag "Bara fem minuter till" Sen var klockan tjugo i tio. Bra gjort ! :P ha ha!
Jag tänkte faktiskt köra in till Tomelilla efter frukosten och handla hem lite. Jag bakar ju hela tiden. Och nu ville Tessan också ha lite av Paulines bröd. Lotta vill du också ha? :) Jag har ju så sjukt mycke rågsikt så jag måste bli av med det. Dessutom kan jag baka några stycken och frysa in det :) Sen tänkte jag sola solarium. hi hi.
Ja, nu ska jag äta frukost med mitt gooooda bröd :D

Kommentarer
Postat av: Lottiiizz

Ja, bröd går alltid åt :D Jag ska oxå sola idag!!

2008-09-25 @ 11:10:09
URL: http://lottiiizz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0