Sämre bild.



Väldigt dålig bild, men jag tar en bättre imorron när det är bättre ljus i rummet.
Ärligt talat blev jag inte nöjd med färgen, det är lite morotsrött (igen!).. Det blev några fläckar, och så är utväxten asful. Så jag överväger att färga om det nu i veckan. Jag ska ändå färga Marres hår på torsdag, så då kan hon färga mitt :) Antinge blir det Romance Red (mörkrött) eller mörk brunt. Jag har inte bestämt mig :) Men eftersom jag vill vara rödhårig på Halloween, så blir det nog en röd färg :)
Dessutom måste jag ta en bättre bild imorron så att ni verkligen ser hur min frisyr blev :) Jag kanske ska klippa mig kort till vintern? hmm...

Top Model har börjat igen.. Och om ni vill veta vinnaren så kolla in min syster Chanettes blogg. Jag låtsades att jag inte såg det :) ha ha!
När jag låg och tittade på Top Model kom mamma rasande in på mitt rum och börja skrika om bilnycklarna.. Tydlingen har hon ropat på mig från garaget och det har jag inte hört, för jag var så inne i tvn, som hon också brukar vara ! Jag lovar och svär på min dödsångest att jag inte hörde henne !

Så vad händer nu?
Det undrar jag med. Funderar på att titta på looney tunes. Vilken barnunge jag är :P

Jag verkligen läääängtar tills jag köper mobilen! Jag vill såååå gärna ha den !

Kommentarer
Postat av: Amir Akrouti

sv: hihi tack babe :D

2008-09-09 @ 21:51:52
URL: http://www.gaybloggen.com
Postat av: Lisa

oo vad roligt! alltid kul att fixa med håret ;)

jadå det är bra här med, blir väl ikea idag, släpar dit killen också ;P ska du hitta på? :)

2008-09-10 @ 09:33:45
URL: http://lisawahrer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0