Shopping-sugen

Det kliar i fingrarna! Vad ska jag göra? Jag vill köpa skor, jag vill köpa väska, jag vill köpa allt !
Jag vaknade sent idag.. vid tolv tiden, sen låg jag i sängen till närmare halv två. ASDUMT!
Vet heller inte riktigt vad jag ska göra idag. Lite rastlös är jag, shoppingsugen rättare sagt. Jag har go lust att bara åka in till Ystad och shoppa upp mina pengar :P Okej, kanske får åka till Nova Lund eller nåt, dom har mer grejer att välja på ;) Men sen vill jag ändå inte för jag sparar ju till fucking mobilen. Kan jag inte bara köpa den nu? För jag har inte tillräckligt med pengar..

Okej, nu ska jag göra nåt vettigt. Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Och ditt namn är?:
Ska jag komma ihåg dig?

Mail: (den kommer inte synas)

Du kanske också har en blogg?:

Lämna gärna en kommentar:

Trackback
RSS 2.0